Το βρακί τουλάχιστον είναι δικό σου; - Έξαλλη η Ροδάνθη με τη Μελίνα στο πάρτι ένωσης του Survivor 2


Η Ροδάνθη Καπαρού, στο πάρτι της ένωσης των ομάδων του Survivor, έγινε έξαλλη με τη Μελίνα Μεταξά, καθώς θεώρησε ότι την προσέβαλε.

«Για να δεις τι κακίες λέει… Έρχεται και μου λέει, επειδή δεν ήταν δικά μου τα παπούτσια και τα λοιπά, μου λέει τα παπούτσια είναι δικά σου; Της λέω όχι. Μου λέει ούτε το φόρεμα; Της λέω όχι. Και μου λέει, τίποτε άλλο είναι δικό σου; Μου λέει, το βρακί είναι δικό σου; Της λέω, δεν ταιριάζουν; Μου λέει, με το συγκεκριμένο φόρεμα ταιριάζουν, αλλά εγώ, λέει, δεν θα τα φόραγα. Γιατί να την πει την κακία της ρε φίλε; Και με προσβάλλει μπροστά σε όλους και καλά ότι τίποτα δεν είναι δικό μου», είπε η Ροδάνθη στον Κωνσταντίνο.

Οι δύο παίκτριες έχουν διαφωνίες καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού κάτι που δεν αναμένεται να αλλάξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...
loading...