Ο Γιώργος Μαυρίδης ξεσπά για τη συνέντευξη του στο Down Town και το Join Us


Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες μέρες η δήλωση του Γιώργου Μαυρίδη που προήλθε από συνέντευξή του στο Down Town και το Join Us, ότι κουράστηκε με το World Party και θέλει του χρόνου να σταματήσει.

Ο ίδιος φανερά ενοχλημένος με την παραποίηση της δήλωσης του στο περιοδικό και την εκπομπή, ξεσπά και ξεκαθαρίζει τη στάση του, με μια εκτενή επιστολή που ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.

Διαβάστε το κείμενο που κοινοποίησε από τη Νέα Γουινέα, όπου βρίσκεται για γυρίσματα του World Party:

«Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να πω δύο λόγια επειδή τα πράγματα έχουν ξεφύγει λίγο τις τελευταίες μέρες και ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα. Όχι άδικα μάλλον αφού ευθύνομαι εγώ για αυτό, έκανα ένα λάθος και πρέπει να το διορθώσω. Έχουμε και λέμε, πριν 10 μέρες έδωσα μια συνέντευξη σε ένα κανάλι και ένα περιοδικό που ήθελε να ασχοληθεί με τον Γιώργο Μαυρίδη σαν προσωπικότητα και όχι τον παρουσιαστή με το μαλλί πιστολάκι.

Έκανα την συνέντευξη και από τις 20 απαντήσεις που έδωσα όπως το προσφυγικό, σύμφωνο συμβίωσης, θρησκεία, πρωθυπουργό,πολιτική δημοψήφισμα, παιδικά χρόνια,και τατουάζ, υπήρχε μια ερώτηση που έλεγε αν θα ξανακάνω του χρόνου world party και αν όχι τι σκέφτομαι να κάνω μετά. Από όλες αυτές τις απαντήσεις που έδωσα, έπαιξε περισσότερο αυτή που θα πουλούσε περισσότερο. Δηλαδή ότι δεν θα ξανακάνω το world party.. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ότι τελειώνει κιόλας... Με λίγα λόγια απάντησα με ειλικρίνεια σε μια ερώτηση που έκρυβε μια μεγάλη παγίδα και δεν την είδα, δεν την είδα γιατί είμαι αφελής και κουτός.

Προφανώς όταν απαντάς σε 10 τόσο σοβαρά θέματα δεν έχεις στο μυαλό σου ότι θα μπει το μοναδικό πράγμα που δεν σκέφτεσαι εκείνη την στιγμή. Η συνέντευξη που έδωσα και είχε άμεσα όλα τα σοβαρά προβλήματα μιας κοινωνίας και ήθελα να εκφράσω την άποψή μου έγινε μια κουτσομπολίστικη κλαψομουν... συζήτηση που επαναλάμβανα τα ίδια πράγματα.

Λοιπόν κάπου εδώ το κλείνω και δεν θα δώσω άλλη έκταση, δεν θα μιλήσω παραπάνω για την συμπεριφορά του συγκεκριμένου ομίλου προς το πρόσωπο μου και θα συνεχίσω παρακάτω. Έτσι και αλλιώς εγώ φταίω όχι εσείς, εσείς άπλα κάνατε αυτό που ξέρετε καλύτερα.

Κλείνοντας έχω να πω το εξής. Το world party είναι μια ιδέα του Σάκη που από την πρώτη μέρα βάλαμε στόχο και δώσαμε τις ζωές μας και οι δυο ολοκληρωτικά για να πετύχει. Σ' αυτή την εκπομπή ξεκινήσαμε με μηδέν λεφτά και είτε σου αρέσει είτε όχι αυτό το προϊόν είναι από τα πιο πετυχημένα στην Ελληνική τηλεόραση και μάλιστα σε μια εποχή πολύ άσχημη. Για αυτό ευθυνόμαστε όλοι μαζί, είναι μια δουλειά πολλών ανθρώπων και όχι μόνο των 2 παρουσιαστών. Είναι μια συλλογική προσπάθεια από ανθρώπους που ήταν ερασιτέχνες και έγιναν επαγγελματίες. Το αν δεν θέλω εγώ να είμαι του χρόνου και θέλει η ομάδα να συνεχίσει θα το κάνει για το συμφέρον της ομάδας και όχι του ενός.

Μέχρι να σκεφτούμε τι θα κάνουμε για του χρόνου, έχουμε δρόμο ακόμα, παίζουμε κάθε Τετάρτη για 13 επεισόδια ακόμα, είμαστε στην Παπούα Νέα Γουινέα για γυρίσματα και κάθε λίγο με τρολάρουν οι άλλοι 3, δεν μου ανοίγουν την πόρτα, δεν μου παραγγέλνουν φαγητό και με κοροϊδεύουν ότι θα λείπω του χρόνου. Ανεβάζουν φωτογραφίες που λείπω εγώ και μου κάνουν χαβαλέ. Οπότε από ότι καταλαβαίνετε δεν άλλαξε τίποτα. Λοιπόν ας βάλουμε ένα τέλος σας παρακαλώ σ' αυτό το γελοίο θέμα γιατί έχει κουράσει.

Ο κόσμος έχει σοβαρά προβλήματα και νομίζω ότι το να του σπαμαρεις καθημερινά την ζωή, με το αν κουράστηκε ο τάδε παρουσιαστής να ταξιδεύει, ενώ αυτός δεν έχει λεφτά να πάει μέχρι το χωριό του για Πάσχα, νομίζω ότι μόνο αηδία προκαλεί. Τέλος η φωτογραφία που ανέβασα προχθές είχε ως αποδέκτη το κανάλι γιατί άθελα μου δημιούργησα πρόβλημα. Προφανώς η ειλικρίνεια μου υπερισχύει από την διπλωματία μου. Συγγνώμη αν στεναχώρησα κάποιους το έκανα άθελα μου.

Γιώργος Μαυρίδης».

toratora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...
loading...