Η Κατερίνα Καινούργιου ξεσπάει για την πρώην σχέση της


Τις τελευταίες ημέρες φήμες θέλουν την Κατερίνα Καινούργιου και τον εφοπλιστή Βασίλη Μιχαήλ να έχουν έρθει πολύ κοντά!

Για ακόμη μια φορά όμως η παρουσιάστρια του Epsilon πρέπει να διαψεύσει όσα της «χρεώνουν». Σύμφωνα με τον στενό κύκλο της , η σχέση της Κατερίνας Καινούργιου με τον Βασίλη Μιχαήλ είναι καθαρά φιλική.

«Είναι απίστευτο που κάθε συνοδό μου τον χρεώνουν ως… σύντροφο μου», φαίνεται πως είπε στους φίλους της ενοχλημένη η Κατερίνα. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real Life, μάλιστα, η παρουσιάστρια ξέσπασε αναφέροντας: «Με τον Βασίλη έχουμε μείνει καλοί φίλοι και βγήκαμε δυο – τρεις φορές μιας και έχουμε κοινές παρέες. Το χόμπι του είναι η μουσική που λατρεύει και έχει ένα συγκρότημα εξαιρετικό. Είναι πολύ καλό παιδί και είναι κρίμα να γράφονται ανακρίβειες για εκείνον και εμένα. Άλλωστε, δεν γυρίζω σε παλιούς μου έρωτας. Και όπως έχω ξεκαθαρίσει είμαι μόνη αυτήν την περίοδο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...
loading...