Vicky Pattison: «Εχω την τάση να προσελκύω τους... ηλίθιους»


«Εχω την τάση να προσελκύω τους... ηλίθιους. Τους κυνηγώ γιατί πιστεύω πως αξίζουν και θα καταφέρω να τους αλλάξω», λέει η 28χρονη 

Η Vicky Pattison μπορεί να έχει πολλούς θαυμαστές αλλά όπως λέει η ίδια είναι επιλεκτική και θα έβαζε στο κρεβάτι της τον άνδρα που θα την πήγαινε σινεμά και θα ήταν πρόθυμος να γνωρίσει την οικογένειά της.

Η εκρηκτική Vicky έχει κάθε λόγο να απολαμβάνει τον νέο της εαυτό -μετά την απώλεια πολλών κιλών- και δηλώνει έτοιμη να δεσμευτεί με αυτόν που θα της κάνει το κλικ. 

«Εχω την τάση να προσελκύω τους... ηλίθιους. Τους κυνηγώ γιατί πιστεύω πως αξίζουν και θα καταφέρω να τους αλλάξω. Στην πραγματικότητα όμως όσες ευκαιρίες και αν δώσω αυτοί οι άνθρωποι δεν μπορούν να αλλάξουν», λέει η όμορφη Vicky για τις επιλογές που έχει κάνει κατά καιρούς. 

«Συνειδητοποιώ ότι δεν μου αξίζει να με πληγώνουν, να με απατούν και να με κάνουν να υποφέρω. Ετσι από δω και πέρα είναι επιλεκτική και πιο προσεκτική».

Η 28χρονη μίλησε ακόμα και για τη θέση που έχει το σεξ στη ζωή της: «Το σεξ δεν είναι απαραίτητο. Δεν κάνω σεξ απλά για να κάνω. Για μένα πιο σημαντικό είναι ο "άνδρας" να με πηγαίνει σινεμά, να με βγάζει για φαγητό, να βγαίνουμε με φίλους και να γνωρίσει την οικογένειά μου. Για χρόνια δεν έκανα σεξ. Δεν το κάνω αν δεν το αισθάνομαι. Δεν με ενδιαφέρει να περνάω καλά για λίγο. Θέλω τα πάντα να έχουν διάρκεια στη ζωή μου».

Με λίγα λόγια η Vicky θέλει τον άνδρα να είναι ιππότης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...
loading...