Η 23χρονη Ρωσίδα του Instagram με τα ακριβά γούστα


Ισχυρίζεται ότι έχει ρούχα αξίας 1 εκατομμυρίου λιρών και κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα για να κουρευτεί

Η νεαρή Julia Stakhiva από τη Ρωσία αυτοαποκαλείται «πλουσιόπαιδο» και φροντίζει να επιδεικνύει μέσω Instagram, στον προσωπικό της λογαριασμό, τα ακριβά της γούστα.

Η ίδια ισχυρίζεται, σύμφωνα με τη βρετανική Sun, ότι ξοδεύει περίπου 200.000 λίρες το χρόνο σε ψώνια και έχει πάνω από 100 τσάντες που κοστίζουν 4.000 λίρες η μία. Η 23χρονη φοιτήτρια μόδας της οποίας οι γονείς είναι ιδιοκτήτες μιας εταιρείας παραγωγής τροφίμων, καυχιέται ότι η ντουλάπα της έχει μόνο επώνυμα ρούχα αξίας 1 εκατομμυρίου λιρών. Ταυτόχρονα, ανάλογα υψηλό είναι και το κόστος της περιποίησης του σώματός της και του προσώπου της.


Έξι φορές το χρόνο η Julia ταξιδεύει από το πολυτελές σπίτι που μένει στο Λονδίνο στο πατρικό της σπίτι στη Μόσχα μόνο και μόνο για να κουρέψει τα μαλλιά της στο αγαπημένο της κομμωτήριο. Ξοδεύει, επίσης, όπως λέει η ίδια 30.000 λίρες το χρόνο για την περιποίηση του εαυτού της συμπεριλαμβανομένου του ημιμόνιμου μακιγιάζ και άλλων ειδικών καλλωπισμών στο πρόσωπο.

Μιλώντας στο Closer για τον αλαζονικό τρόπο ζωής της, δήλωσε: «Οι γονείς μου φρόντιζαν πάντα να έχω το καλύτερο στη ζωή μου. Μου αγόρασαν την πρώτη μου αγαπημένη τσάντα μάρκας Louis Vuitton όταν ήμουν εννέα ετών και η ζωή στην πολυτέλεια είναι αυτό που έχω γνωρίσει. Η 23χρονη φροντίζει να δείχνει όλα αυτά στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram ανεβάζοντας ακριβά ρούχα και τρόπους διασκέδασης.


Επιμένει βέβαια ότι δεν είναι κακομαθημένη και μια χαϊδεμένη πριγκίπισσα και αναφέρει: «Οι άνθρωποι μπορεί να νομίζουν ότι είμαι κακομαθημένη, αλλά γεννήθηκα σε μια πλούσια οικογένεια, δεν είναι δικό μου λάθος.» Η ίδια έγινε γνωστή από το πρόγραμμα του Channel 4 «Τα πλουσιόπαιδα του Instagram» και αποκαλύπτει ότι έχει επίσης δικό της σοφέρ και μια οικονόμο στο σπίτι για ο,τι χρειαστεί.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...
loading...